KOM I TID

 
Så här  glad och pigg har jag varit idag. Men känslan att det är fredag har varit med mig hela dagen, och på så vis har humöret varit lite bättre iallafall. 

Blev en rätt onödig skoldag pga läraren vi skulle ha hela dagen i Foto. Han kom 2 timmar sent, vi hade sedan lunch, en timmes lektion och därefter fick vi sluta. SÅ värdelöst. Gillar verkligen inte att bara vänta, speciellt inte när man har klivit upp tidigt och stressat för att sen få reda på att man ska vänta på läraren som är ett par timmar sen. Nej, inget för mig! 

Är iallafall hemma nu, det är superfint väder men jag orkar inget annat än att lägga mig och kolla på lite serier. Senare tänkte jag greja med designen lite, xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: