en grå dag med lite färg

 
Kamera: Nikon D5100
Objektiv: AF-S NIKKOR 50 mm 1:1.8G
 
Idag har jag gjort något jag borde gjort för längesen, och imorgon ska jag göra något jag inte gjort på väldigt länge. Hängde ni med? Haha ska bli riktigt kul imorgon faktiskt, men mer om det då. Ville egentligen bara uppdatera och säga att jag överlevde den gråaste, tråkigaste och blötaste dagen på länge. Med hjälp av ett rosa paraply, FaceTime med älskling, konditionspass, lunch hos syster och en bokad resa. Woop!

Nu ska jag ta mitt glada humör, krypa ner under täcket och kika på O.C. Njuter lite av att jag får sovmorgon imorgon för att kära Sandra skjutsar. Så underbart! Godnatt på er hörni.





VERONICA - modeblogg
09 April, 2014 - 23:12 / BLOGG: http://vveronicas.com/

Otroligt vacker bild på en otroligt vacker tjej! :) Håret är bara to-die-for. Åh vad härlig blogg du har, it's a keeper! Kramar på dig tjejen.


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: