happily


Fotograf: Daniella Nyberg
Kamera: Nikon D5100

Objektiv: AF-S NIKKOR 50mm 1:1.8G
 
Godmorgon på er. Spenderade gårdagen i det fina vädret med syster, både framför och bakom kameran. Fick en hel del fina bilder som jag kommer lägga upp framöver. Kvällen däremot spenderades med Adam och Julius som tvingade in mig till Kungsbacka med sista bussen. Blev lite tjöt, Guitar Hero och film innan vi slocknade vid 2 tiden. Så just nu är jag tröttare än någonsin.

Idag mina vänner är det Valborg. Kvällen kommer bestå av härliga människor, alkoholhaltiga drycker och en massa filtar i Slottskogen. Sen ska jag ju klämma in det där som jag aldrig gjort förut också som ni kommer få veta mer om imorgon förhoppningsvis. Men nu är det historia som gäller, sen gym! Vi hörs hörni, ha en toppen dag!
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: