Priory - Weekend

 
Som jag trodde åkte jag hemåt efter lunchen.. huvudvärk, snuva, hosta och halsont. Jag.orkar.inte. Att jobba i en chark och i kök när man är förkyld är väl inte det bästa, så jag hoppas att jag kan friskna till lite tills helgen sätter igång då två 8-timmarspass väntar. Imorgon är det äntligen fredag iallafall, och är t.o.m ledig från skolan! Så blir en massa plugg hemma istället då jag har lite uppgifter att lämna in, sedan blir det jobb 15-18 och kvällen tillbringas med Andreas framför Idol-finalen - och en massa tacos som pricken över i:et!

Nu ska jag ta mig en kopp te och kika på 2 Broke Girls i hopp om att bli friskare tills imorgon. Ni får ha en underbar helg!!

Priory – Weekend






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: