25/2


Kamera: Nikon D5100 
Objektiv: Nikkor 18-105mm


Trodde aldrig jag skulle komma hemifrån haha, men nu är jag faktiskt tillbaka i skolan! Känns konstigt att vara här igen efter två veckor. Känns som att jag hade en paus från skolan och allt vad den innebär - vilket var otroligt skönt. Har inte längtat tillbaka överhuvudtaget om det inte vore för rutinerna och att ha nära till gymmet igen. Dock har jag hosta fortfarande och känner mig inte helt frisk ännu, så blir ett lugnt pass idag innan jag åker hemåt och vilar upp mig igen. Skrev med Andreas på Skype hela vägen till skolan imorse så fick en bra start på dagen iallafall. Har även på mig min skinnjacka idag för första gången i år, i februari?! Åh bara 45 dagar till påsklovet och den underbara våren! Vi hörs hörni. xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: