en ledig torsdag

 
Hej hörni! Tänkte bara kika in och säga att jag har haft en riktigt bra dag idag. Har fått långhelg vilket innebär ledighet både idag och imorgon från skolan. Så underbart! Sov därför ut idag och gjorde en supergod frukost. Promenerade sedan till bussen och åkte in till stan för att fota med syster i snöovädret. Blev några fina bilder som jag ska redigera klart strax och lägga upp! Mötte senare upp Sara för att luncha på Nello, där blev vi kvar i flera timmar och pratade om allt möjligt. Mycket trevligt! - Imorgon ska jag sova ut ännu längre, göra en ännu godare frukost, ta en ytterligare promenad till bussen och sen jobba i typ 4 timmar. Tagg? Nej. Men det är bara att bita ihop. 
 





Jag älskar din blogg! Du borde inte sluta blogga! Keep up the good work :) Kram

Svar: Åh vad fint sagt! Tack så jättemycket, det är personer som dig som får mig att vilja fortsätta! Tack igen, kram på dig :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: