14-07-07


foto Daniella Nyberg | utrustning Nikon D5100 + AF-S Nikkor 50mm 1:1.8G | location Avsallar, Turkiet

Hej igen! Två inlägg på en dag, för ovanlighetens skull tänkte jag. Är med min älskling även ikväll och snart blir det lite Orange is the New Black tills vi somnar. Imorgon ska det vara soligt enligt väderprognosen så det blir att jobba lite på brännan om jag får bestämma! Hade en supermysig ledig kväll igår med Andreas. Jag lagade en smarrig laxpasta till middag som vi åt medan vi kikade OITNB, sen hade jag köpt räkor som vi skalade och åt tillsammans med chips, morötter och dipp framför ytterligare x antal avsnitt. Perfekt kväll med min favorit! Gäller att lyxa till det när man har huset för sig själv hela veckan. Nu ska vi kvällsfika innan vi kryper till kojs, vi hörs hörni. 

Vill såsåså tillbaka till Turkiet, eller utomlands överhuvudtaget. Behöver riktig värme och semester tillsammans med någon av mina favoriter. Åh, längtar tills lönen i slutet på augusti! Tips på prisvärda resmål?





Celine
07 Juli, 2014 - 23:00 / BLOGG: http://celinelf.se

Första bilden är sjukt fin!

Svar: Åh tack! d
Stephanie Nyberg

Hemma Hos Felicia
08 Juli, 2014 - 23:00 / BLOGG: http://feliciahblogg.webblogg.se/

fina bilder! :D

Svar: Tack så mycket! :D
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: