Back to the 70's


Nikon D5100, AF-S Nikkor 50mm 1:1.8G

Efter en galen Valborg med härliga människor och lite för mycket av det goda har vi nu åkt bil i cirkus 3 timmar till Rimforsa, Linköping där vi befinner oss nu - jag, Louise och mina föräldrar. Här ska vi vara tills på söndag och bara njuta av ledigheten och komma bort från allting litegrann. Min fina morfar fyllde år igår så det är väl i stort sett därför vi är här, för att fira honom! Stugan vi bor i är inrett med endast 70-tals tema. Och då menar jag verkligen endast 70-tal. Så himla häftigt är det! Ni kommer få se mycket fler bilder på det framöver. Men nu ska jag bara njuta av tiden här och umgås med min fina vän och familj. Hoppas ni hade en bra Valborg!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: