En bättre tisdag

 
Tillbringade min lediga tisdag i Göteborg tillsammans med världens bästa. Spenderade över tusenlappen så fick hem en del fina grejer faktiskt - dessvärre ingen studentklänning som egentligen var hela anledningen till att jag åkte in men men. Hann med ett gött ryggpass på rymmet också med mina nya träningskläder innan det bar iväg hemåt för att packa väskan (som nu äntligen är färdigpackad). 

Om en stund kommer Andreas hit igen efter bio och middag med sina kompisar. Ska bli mysigt att spendera sista natten med honom på 6 dagar. Imorgon bär det av till Norrland mina vänner! 

P.S ja jag älskar mitt hår, därav alla hårbilder hehe. Hoppas ni står ut. 





Fan vad snygg kille du har riktigt fina ögon.

Svar: Jaa han är världens finaste<33333
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: