PÅSKAFTON


GLAD PÅSK! 
Påsklovet har satt igång och solen har skinit hela tiden sedan dess i princip, så härligt! Igår "firades" Långfredagen tillsammans med min familj och hela Andreas familj hemma hos oss. Pappa tillagade en helstekt kalkon och till det serverades egengjord potatissallad, pon duschessemos, sallad och - ja you name it! Helt otroligt gott var det iallafall och jag tror alla blev mätta och belåtna precis som jag. Till efterrätt serverades fruktsallad (första bilden), glass och smält choklad som också blev succé! Lite senare cyklade jag och Andreas hem till Ola där resten av kvällen spenderades med goa människor och gott att dricka.

Till frukosten serverades det färskt bröd, ägg, påskskinka, smoothie och lite rester från gårdagen bl.a. Vi har inga egentliga traditioner över påsk men ägg och skinkan är det viktigaste under påskfrukosten enligt mig haha. Ingen påskmiddag står på menyn heller utan här vankas det grillat till middag, vilket jag är mer än nöjd över. Köttbullar, potatis och prinskorv kan man äta på julafton. Glad påsk på er! :D





rememberthiis.blogg.se
04 April, 2015 - 17:20 / BLOGG: http://rememberthiis.blogg.se/

Så gott :D

Svar: Verkligen :D
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: