time flies when you're having fun

 
Wow här har det stått tomt i hela 5 dagar utan att jag har tänkt på det. Men jag har haft fullt upp med att slappa och ta det lugnt så stressmomentet att blogga har inte riktigt varit min prioritet. Men nu är jag tillbaka då skolan kickar igång imorgon igen fram tills 3 april då nästa lov börjar hehe. Mitt lov har varit supermysigt och har bjudit på träningspass, goda middagar, sena jobbkvällar och massa mysiga kvällar med min favorit. 

Alla hjärtans dag var utan tvekan bästa dagen på hela veckan. Jag vaknade bredvid Honom och cyklade snabbt iväg till Majgården för att köpa wienerbröd och frallor för att överraska med frukost på sängen. Vi låg och drog oss lite innan vi gjorde oss ordning för att åka in till Biopalatset där 50 shades of Grey väntade. Senare åkte vi och handlade inför kvällen som vi spenderade ensamma hos Andreas. Fläskfilé, klyftpotatis och bearnaise stod på menyn och allting var bara perfekt. Sen kikade vi på några filmer och smäckte i oss kladdkaka emellan alla pussar. Ååh vad jag älskar dig! 

Idag har vi haft avskedsmiddag för min fantastiska storasyster som påbörjar sin drömresa imorgon. 3 månader är hon borta och destinationen är Asien. Usch vad jag kommer sakna henne! Men mina vänner nu måste jag avrunda och krama om min syster innan jag ska lägga mig, vi hörs snart igen!








Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: