det går bra nu


Efter några dagar förkylning är jag tack och lov på fötterna igen. Imorse ringde klockan 5.45 för att jag skulle bli upplärd hur man öppnar på jobbet. Det var tufft att kliva upp men skönt att sluta tidigt och ha hela dagen framför sig. Blev en lunch som bestod av fruktsallad innan jag tog bussen till gymmet där det blev ett gött rygg/biceps pass med min fina älskling! Väl hemma stekte jag lite fisk och gjorde en supergod sallad till som mättade gott! Så enkelt, gott och framförallt nyttigt. 

Nu ska jag ta mig en kopp te och smaska i mig lite naturgodis framför Awkward. Imorgon väntar ett skönt rump/ben pass om jag får bestämma
- Ha en fin kväll!
 
 





Angelica Bengtsson Fotografi
27 Januari, 2015 - 19:22 / BLOGG: http://angelicabengtsson.blogg.se

låter som en bra dag fast du fick gå upp tidigt!

Svar: Haha ja faktiskt!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: