ROADTRIP

 
Skara - Grebbestad - Fjällbacka - Smögen 
Hade världens mysigaste roadtrip tillsammans med min favorit i helgen. Blev lite kär på nytt - både i Andreas och i Västkusten som ju är så himla mysig!! Färska räkor på en brygga i Grebbestad, bada från klippor, spela minigolf, äta på restauranger, spela kort på en klippa i Fjällbacka, kolla på solnedgångar, gå i seglarbutiker i Smögen och titta på båtar i alla hamnar. Att spendera en heldag på Skara Sommarland i 32 grader var också helt perfekt! Vi tog verkligen vara på varenda minut och det var så underbart att dela allting tillsammans med honom. Åh, den här resan kommer jag leva på länge och säkerligen göra om en annan sommar! 

Nu blir det natti för min del. Jobb imorgon 16-21.30 sen ska jag mysa med Andreas hela kvällen innan han åker till Turkiet i en vecka på lördag :( Godnatt på er så hörs vi snart igen! 
 
 
 
 





Agnes
25 Juli, 2015 - 01:50 / BLOGG: http://agnesbjurek.blogg.se/

Härliga bilder :D

Svar: Tack!! :D
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: