SPARV ACCESSORIES

 
Tidigare i veckan ställde jag upp som modell för Emma som behövde fotografera några smycken för företaget Sparv, och här ovan har ni några utav bilderna jag fått hittils! Emma är så himla duktig så det är alltid lika kul att vara framför kameran när hon står bakom :D

För övrigt så har vi ju inte setts på ett tag hörni. Har haft fullt upp med jobb och försökt ta vara på varenda ledig sommarkväll det bjudits på - som ikväll när vi åkte ner till Varberg för att äta på restaurang och se den superfina filmen Paper Towns - sen kommer ju livet emellan också. Allt som allt har jag hittills ändå haft en fin sommar med dom jag gillar mest! Om en vecka drar jag mig till England med Andreas för att dels hälsa på hans släktingar men också utforska England lite då det är min allra första gång där! Ska bli fantastiskt roligt och skönt att komma iväg i 8 dagar. Efter det kan jag lova er en massa bilder! (om jag får orken att fixa Photoshop till datorn dvs.) Ha en fortsatt bra sommar mina vänner så hörs vi snart igen! 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: