1 MARS.

 
Har haft en jättebra helg från början till slut med härliga människor! I fredags fyllde Adam 20 år så det skulle givetvis firas på kvällen hemma hos honom! Blev en rätt tidig kväll för mig dock då det var dags för inventering på jobbet kl 6 dagen efter. Fick komma ifrån jobbet vid 12 så jag hann vila lite innan det var dags att möta upp storebror och Andreas för att åka in till Alebacken och snowboard-eventet. Med lite dålig timing missade vi det bästa så vi drog oss därifrån efter en timme ungefär, men det var skönt att komma ut lite och träffa storebror såklart! 

På vägen hem fick jag och Andreas idén att äta på restaurang eftersom lönen har kommit och vi firar 2 ½ år idag (älskar dig!), så vi hamnade vid det enda lediga bordet på Tio Pepes och åt en tvårättersmiddag. Så mysigt! Därefter ringde Adam och tjatade ner oss till Esters där resten av kvällen och natten tillbringades. Blev en jättetrevlig kväll och trots att jag hade varit uppe sedan 5.15 så somnade vi inte förrän 2.45, haha!

Nu måste  jag avrunda och plugga lite, ha en bra vecka så hörs vi :)






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: