Favorit


utrustning Nikon D5100, AF-S Nikkor 50mm 1:1.8G

I tisdag var jag som vanligt ledig från skolan, vilket var otroligt skönt med tanke på det underbara vädret vi fick! Dock spenderade jag största delen på skolan ändå (haha). Har några modeller kvar att fotografera till mitt gymnasiearbete, däribland min kära pojkvän. Innan vi började tog vi några bilder på oss två tillsammans eftersom det var ett tag sedan sist. Bilden ovan är en av dom som jag är väldigt nöjd med, min fina prins!

Resultatet på gymnasiearbetet får ni se när det är helt klart och fotoboken har kommit, hoppas på att det blir som jag vill bara! Just nu sitter jag på Engelska 7 och väntar ivrigt på lunchen.. Sen blir det jobb 16-21 innan jag får somna gott i min fantastiska säng. Vi hörs!
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: