SENASTE


Åh vad jag är glad att våren verkligen är påväg! Klarblå himmel och sol har det varit i flera dagar nu och man blir verkligen så mycket piggare och energifylld av fint väder. Har hunnit med en hel del sen sist jag skrev. Har varit på fotoutställning i Göteborg med klassen vilket va intressant och rätt kul att få komma ut i det fina vädret istället för att vara instängd i klassrummet. Har jobbat och hunnit med min första Afterwork i Kungsbacka med mina kära kollegor! Har jobbat lite till, tränat för fullt och pluggat litegrann också. I måndags åkte jag in till Göteborg med Andreas för att kika lite kläder. Provade balklänning! Som jag blev kär i och lär köpa när jag får klartecken att det faktiskt blir en bal. Åt också tacos och lite gott från delikatessen framför en film med min favorit. 

Idag är det 11 mars vilket för mig innebär 100-dagarsfest ikväll (100 dagar kvar till studenten i efterskott då det nu är 86 dagar!!) med resten av treorna i Kungsbacka. Har rätt höga förväntningar så hoppas på en lyckad kväll! Min blogginspiration kanske återkommer nu när våren snart är här, det märker ni nog. Ha en fortsatt bra vecka!








Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: