SISTA APRIL

 
Min Valborg spenderades med ett gäng sköna människor från början till slut. Vi började kvällen hemma hos Alexander och Tova där vi åt oxfilé, klyftpotatis och bearnaisesås tillsammans som var hur gott som helst! Sen fortsatte kvällen med goda drinkar, lite lekar, dans och en massa tjöt. Efter några timmar drog vi oss vidare till Aveny där Medina uppträdde och vi stod längst fram och armbågades med alla andra. Allt som allt var det en riktigt lyckad kväll enligt mig, och det var kul att träffa några man inte sett på länge! 

Nu ska vi dra oss in till stan eftersom mitt tåg går om 1 ½ timme ungefär. Ska bli skönt att komma hem faktiskt, och att få sova med min älskling igen. Borta bra men hemma bäst helt enkelt. Slänger upp lite bilder senare! 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: