a girl in love.


Gårdagen blev supermysig, och det har jag min fina vän Cajsa att tacka för. Samt min underbara pojkvän såklart. Vi såg på en julfilm som vi dock somnade till, sen gjorde vi inte så mycket mer tills det var dags för henne att åka hem. Lagade middag till mig och Andreas sen kikade vi klart på säsong 2 av Prison Break, följt av en romantisk komedi film, som jag också somnade till efter typ 20 minuter. #tröttchey

Lite sad att det var sista natten Andreas sov med mig i lägenheten i natt. Då vi sovit med varandra i hela 13 nätter i rad nu. Kommer vara så ensamt inatt :( Men imorgon tar jag mitt pick&pack och åker hem till Frillesås igen, ska bli skönt att komma hem trots att dom här 2 veckorna i lägenheten har varit skitmysiga.
Ha en fortsatt bra måndag, så hörs vi lite senare. 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: