all i want for christmas..

Eftersom dom flesta bloggare har lagt ut vad dom önskar sig i julklapp, tyckte jag att det var dax för mig med. Har dock inte tänkt så mycket på vad jag vill ha i julklapp, så tog ett tag att få ihop denna listan. I min familj är inte paketen det viktigaste, utan gemenskapen och att vi är tillsammans. I år firas julafton med mina föräldrar, mina 2 systrar, min bror och min systers pojkvän. Hela familjen är samlad vilket för mig betyder sjukt mycket under julen. Riktigt längesedan vi firade jul allihopa tillsammans!

Bortsett från de på min önskelista finns det så mycket mer jag önskar mig men bara kan drömma om. Som biljetter till Lil Waynes konsert i mars, en videokamera/ny systemis som kan filma, massa inredning till rummet, en resa för mig och någon annan någonstans, pengar osvosv. Något sådär personligt är också alltid kul att få, något som är menat till just mig liksom.

Men jag blir glad för det lilla jag får givetvis! Har ju trots allt redan fått en vinterjacka, skor och idag fick jag även ett fritidskort (ett busskort man kan åka på över hela västsverige 24/7 i 3 månader) - tack papi!


1. en bra concealer, t.ex från Make-Up Store
2. en bumper till min Iphone 4s (ett skydd som täcker Iphonens kanter) helst vitt. 
3. en mysig lampa till mitt rum, antingen en stående eller en man sätter upp på väggen.
4. chai-latte pulver från Espresso House, får aldrig nog av det! Perfekt nu på vintern. 
5. ett par nya bra hörlurar, då nästan alla jag har är trasiga eller urkassa. 
6. en snygg stor spegel med guldram till mitt rum, behövs verkligen och skulle bli skitsnyggt!

 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: