"att somna bredvid dig"



Så var det bara vi igen. Jag och katten, musik på i bakgrunden och jag kan sjunga hur högt jag vill igen. Skönt. Nej men helt ärligt kändes det konstigt då älskling packade ihop alla sina femtioelva väskor, och lägenheten plötsligt blev väldigt tom. 2 veckor har vi spenderat ihop här. Kollat på filmer, serier, skrattat, spelat, brottats, lagat mat, sovit, myst, små tjaffsat, ätit massa onyttigheter och sagt hur mycket vi älskar varandra. Gulligt va? Det jag vill komma fram till är att 2 veckor går så sjukligt fort då man spenderar dagarna med rätt människor & speciellt med en så underbar kille som min. #kärlek

Nu tänkte jag ta mig något litet att äta, mammas bakade bröd och lite te kanske? Och kika klart på filmen som jag somnade till igår hehe. Senare kommer även världens bästa Cajsa hit och spenderar natten, så helt ensam slipper jag sova inatt iallafall. Woho! 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: