best i ever had.

Så himla klantigt. Blev ingen skola för mig idag, då jag på något sätt råkat stänga av eller glömt att sätta på mitt alarm som skulle ringa halv 11. Blev väckt av älskling vid halv 1 som sa "du har redan börjat". Haha, tyckte det var ovärt att dra till skolan för en lektion så ja, jag blev hemma. Andreas blev också hemma eftersom han mådde dåligt inatt. Så vi låg och drog oss i sängen ett tag, åt frukost och spelade Guitar Hero.

Nu ska vi ta en promenad till Hemköp och handla litegrann. Sen ska jag spela med Cajsa hehe. 
Skriver senare igen ska ni se, ha en finfin tisdag!
 

den finaste jag har. 
 





Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥
05 December, 2012 - 15:15 / BLOGG: http://neapocalypse.blogg.se/

Guitar Hero är bäst!

Svar: ohja! sjukt roligt är det verkligen :D
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: