DAN FÖRE DOPPAREDAN.

Kan verkligen inte förstå att det är den 23 december idag, och att det är julafton imorgon. Har knappt någon julkänsla alls! Ingen snö ute, men som tur är står det på YR att det ska snöa hela kvällen och natten tills imorgon. Hoppas det stämmer. 

Idag mina vänner, ska jag fixa till mina sista julklappar. Slå in dom och sånt. Senare ikväll ska jag även in till Göteborg med mor, far, systrarna, bror och Richard. Vi ska gå på Liseberg! Antar att det kommer vara rätt mycket folk då detta är sista gången Liseberg har öppet i år. Ska bli så mysigt om det faktiskt snöar ikväll! Kameran får faktiskt följa med också. 

Mer har jag inte på hjärtat nu, hoppas ni får en supermysig fjärde advent med era nära och kära! 
Här är bilder på det jag skulle visa er - min julklapp från storasyster. Ett linne med Lil Wayne på, it's not tickets to his concert men jag är glad ändå. Tack bigsis!










Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: