"hemma på min gata i stan"

Första advent har nu passerat, och min dag kunde inte bli mysigare. 
En rejäl sovmorgon för det första, sen gick jag och älsklingen ner till torget för att kika på den årliga julmarknaden, träffade mina älskade föräldrar också. Så mysigt att träffa dom då jag nästan flyttat hemifrån nu. Trodde inte jag skulle sakna dom så mycket som jag gör, sjukt. 
Hur som helst, efter det fick vi för oss att vara lite spontana och satte oss på tåget in mot Göteborg. Gick runt i Nordstan en stund, fyndade en mössa, åt "middag" på Subway, köpte gott på Netto och tillslut befann vi oss på Bergakungen för att se på Taken 2. 

Otroligt mysig dag från början till slut, och det tackar jag min fina pojkvän för. Nu ska vi kika på Dexter sen försöka sova. - skriver imorgon igen! godnatt.















Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: