here we go again!

 
 Ber om ursäkt tusen gånger om för att jag inte har gett er ett enda livstecken sen igårkväll. Men jag lever! 
- Idag var det tänkt att jag skulle in till Göteborg med min kära syster för att julhandla litegranna. Men det  blev inställt.
Jag åker in imorgon istället, tillsammans med min fina pojkvän. Hoppas på att fynda annars blir det lite stressigt tills på måndag hehe.
Imorgon är det nästsista skoldagen på 2012. Helt galet, men så underbart.
Blir en julshow på skolan efter lunch, ska bli kul att se vad LBS bjuder på såhär innan jul! 

Jag hoppas förresten att ni har upptäckt min nya design. Är supernöjd för en gångs skull. Woop!
Är lite krimskrams jag ska ändra, men det orkar jag inte ta tag i nu. Ska försöka sova om en stund, 
men känns lite omöjligt då jag är fruktansvärt pigg eftersom jag somnade i 2 timmar då jag kom hem från skolan - hehe.
Men i'll give it a try vi hörs imorgon. 
 
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: