"hold on to whatever keeps you warm inside"

Kom på förut att lördagar är verkligen veckans absolut bästa dag. Visst, det är skönt när det är fredag och man vet att det är helg då man slutat skolan. Men lördagen tar priset, då man kan vakna när man vill och lägga sig hur sent man vill. Älskar lördagar! 

Denna lördagen lämnade jag och min fina pojkvän inte sängen förrän halv 4. Han var bakfull och jag var trött, så det fick bli så. Vid 4 åt vi lunch, kollade sedan på Harry Potter och Hemligheternas kammare som gick på TV, sen tog vi en prommis till Hemköp och köpte gott tills ikväll. Vi har raddat upp med tacos, chips, dipp, Fanta Exotic och Marabou. Får se om vi laddar hem någon mysig film också. Perfekt lördag om man frågar mig. 

Slänger upp två bilder på min nya gosiga vinterjacka, och mina nya skor! 
Vinterjacka 799 :- från Stadium // Skor 350 :- (nedsatt med halva priset) från Din Sko.









Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: