JULAFTON 2012.

Bjuder på några bilder från gårdagen. Orkar dock inte skriva vad vi gjorde i detalj, men gud va roligt vi hade. Vi åt gudomligt julbord precis innan tolvslaget, fick en massa fina paket, körde en julklappslek som var helt hysterisk, grät till systers julklapp till mamma, tagit en hel del kort och ja gud va kul vi har haft det!

Nu har vi precis kikat på en film från Daniella resa i Karibien, bror ska nu åka hem och vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Återkommer kanske om det senare! Jag är iallafall så glad över denna julen som jag skrev igår. Mina julklappar lägger jag upp bild på senare, så håll utkik! Hoppas eran jul blev lyckad också.

 







































Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: