Mirror on the wall.


Trots att det är 10 dagar till julafton kan jag redan bocka av en grej från min önskelista som jag la upp i förrgår. En spegel. Då mor och far kom hem från stan förut hade dom med sig en spegel. Precis en sån jag vill ha! Var dock silverram istället för guld, men den gjorde sig skitsnygg i mitt rum ändå. 

Har meckat på med rummet hela kvällen, och blev nöjd med möbleringen. Nu fattas bara hyllor, tavlor, matta, gardiner, överkast och lampa. Lampan fixar vi redan imorgon, och dessutom sätter pappa upp mina högtalare på väggen. Woho! Men nu mina vänner måste jag sova, dö trött verkligen. Ska ge mig själv en fet sovmorgon imorgon. Det både behöver och förtjänar jag. 
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: