▲ NEW IN.

Kom hem från min fina fina pojkvän för 2 timmar sedan ungefär. Vet egentligen inte varför jag är vaken nu, är dötrött men kände att jag ville lägga upp bilder på det nyinköpta innan jag la mig. Förutom det nedan köpte jag även underkläder från Ginatricot och hårnålar. Riktigt nöjd med alla köp! Go känsla. 

Hur som helst, var extremt mysigt att träffa Andreas igen. Kramade nästan sönder honom hihi. Sen fick jag dessutom den sötaste julklappen någonsin från honom, blev nästan tårögd! :') Lägger upp bild på det imorgon. Nu måste jag sova, imorgon väntar ännu mera mys med älskling samt ett jobbigt hejdå till sis som ska tillbaka till huvudstaden.. Menmen, skriver imorgon igen! Godnatt.

Bikbok 125 :-



Bikbok 75 :-





Glitter 90 :-







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: