walking through the cold.

Årets första snö ligger nu på backen, och ännu mer faller just nu från himlen. Så himla vackert! Med tanke på hur kallt det var igår då jag och Andreas gick runt i Göteborg, så var jag nästan övertygad om att det skulle snöa idag. Så jättechockad blev jag inte. Men kan inte säga att jag inte log då jag tittade igenom persiennen imorse och såg att marken va täckt av snö. 

Måndagmorgon. Cajsa är sjukanmäld och Frida kommer senare, så seg morgon men blir förhoppningsvis bättre sedan. Ska gå till gymmet med Sara efter skolan hade jag tänkt, följt av att ta en varm dusch och krypa ner under täcket med en kopp te och mysa med min fina pojkvän. Japp, det är precis vad jag ska göra!
Vi hörs senare.









Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: