"bästa som jag vet"

Malcolm Brandin – Bästa som jag vet



Hola! Kände av träningsvärk i magen redan igår kväll efter gymmandet, men vad ska man annars förvänta sig av en massa magövningar liksom? Så det är skönt faktiskt!
Annars då? Jo, blev en riktigt mysig kväll med Älskling igår. Vi såg klart på hela första säsongen av Prison Break till exempel. Såg på X-factor också men det orkar jag inte ens kommentera. #sur
Men nu är jag hemma åter igen, efter en mysig dag idag också hos älskling. I love u!

Next up; Kom precis ut från duschen, ska göra mig ordning nu för en kväll med mina underbara tjejer. Det var ett tag sen så det ska bli skitkul! Ha en grym kväll ni med, puss!
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: