onsdag.

Glad för mina tjejer som fick biljetter till SHM's konsert i Oslo den 22 december, dock ledsen för min egna skull eftersom jag inte hade pengar till att beställa.. Så himla typiskt. 
-
Blev faktiskt hemma från skolan idag, vi somnade inte förrän 3 inatt tror jag. Sen vaknade vi hela tiden av att katten var lekfullare än någonsin. Så det blev inte så mycket sömn, vilket resulterade till en hemsk huvudvärk imorse. Mamma ringde och sjukanmälde mig medan Andreas drog till skolan ensam. 
Har därför inte gjort så mycket idag. Sovit, städat lite och kollat på film. Nu är älskling hemma igen, tillsammans med hans kompis Robin. Dom spelar tv-spel och jag tittar på, funderar på att gå till gymmet om en stund också. Något vettigt måste jag få gjort idag liksom! 

Uppdaterar er senare också ska ni se, xo.







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: