forever young.


Grattis på födelsedagen världens finaste mamma, jag älskar dig så mycket ♥

Vaknade till att fiskmåsarna kraxade utanför fönstret, kändes som att det var sommar just då. Nu sitter jag i klassrummet och det snöar utomhus. Dafuq? Inte mycket dock, tror det nästan slutade precis bara för det. Men har hört att det ska bli riktig värme nästa vecka, så får väl hålla ut helt enkelt!

Annars idag har jag bara sega lektioner. Matte, skriva på mitt tal och mediakommunikation. Men får försöka se framåt till efter skolan. Ska möta upp mamma och pappa för en födelsedagsfika, sen ska jag gymma och därefter åka hem till min fina pojke. Så det blir nog en bra dag ändå i slutändan, tror ni inte? 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: