pay it forward

 
Okej mars har inte bjudit på speciellt mycket värme, men nästan varenda dag har iallafall varit solig och haft klarblå himmel. Allting känns så mycket bättre när man får vakna till det på morgonen tycker jag. Och april levererar samma väder, så ska absolut inte klaga. Enligt väderprognoserna ska det börja bli varmare i veckan dessutom, åh sommar jag längtar efter dig.

Hur som helst, mysig dag kort sagt. Tog bussen hem vid 2 idag, cyklade hem och hämtade lite saker sen mötte jag älskling på bussen mot Kungsbacka. Vi köpte xbox-spel och solade solarium. Spelet var en uppföljare till ett spel jag och storasyster spelade sönder när vi var små, så Älskling köpte det till mig hihi. Sånna småsaker som får mig att bli lite mer kär dag för dag. Och att sola var så himla skönt, fick till och med rand. Woho! 

- Ikväll har jag och min fina raddat upp med två gråtfilmer tills ikväll. Pay it forward och Hachiko. Superfina filmer båda två så får se om Andreas kan hålla sig från tårar! Haha, vi hörs mer imorgon. - xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: