saturday.

 
Herregud vad fort den här veckan har gått! I måndags kände jag mig lugn för att jag hade en hel vecka framför mig med lediga dagar men nu är det redan lördag och i övermorgon är det skola! Sen är det nästan 2 månader till nästa lov, det efterlängtade sommarlovet. Hoppas skolan inte tar död på mig dom sista veckorna bara.

I vilket fall som helst så ska jag spendera den här lördagen med mina favoriter. Blivit många tjejkvällar nu senaste tiden, men ska absolut inte klaga. Lika trevligt varje gång har vi! Ikväll ska vi fira Jennifer som fyllt år och Mathilda som fyller år om en vecka ungefär. Blir middag och sen ska vi alla göra oss iordning för att dra vidare till Axel för lite krök med folk från gamla klassen. Sjukt taggad, kommer bli riktigt kul! 

- men nu ska jag ta vara på det fina vädret lite och sola hade jag tänkt, ute på altanen är det vindstilla och då känns det nästan som sommarvärme. sen om några timmar måste jag börja göra mig ordning, ska försöka slänga upp lite bilder innan jag åker. 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: