2 DAYS LEFT


Såja! Om 2 dagar är det jul och alla julklappar är inhandlade. Trots det ska jag faktiskt in till Göteborg imorgon med Andreas för att kika om det finns något mer jag kan inhandla till min fina familj! Efter det ska vi gå på Jul På Liseberg för att förhoppningsvis få lite mer julkänsla. Varför jag inte har uppdaterat sen i fredags beror på att jag fick hoppa in och jobba ett 8 timmars pass igår, sen landade Andreas i Sverige igen så kvällen spenderades med honom. Idag har jag handlat mat inför julafton och slagit in alla julklapparna. Nu blir det revben till middag sen ska jag kolla ikapp julkalendern hade jag tänkt, söndagslyx! 





claudia
22 December, 2013 - 19:44 / BLOGG: http://claudiaizabella.blogg.se

Har alltid skrivit det haha, och du skriver inte ens det..

Svar: PFFT! Gör jag visste!
Stephanie Nyberg

claudia
22 December, 2013 - 19:44 / BLOGG: http://claudiaizabella.blogg.se

Vet att du älskar mig ändååååååå :* :* :* Och att jag är en wannbe dajjjjj <33333

Svar: Klart! vet att alla vill va som jag <33333
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: