bästa julklappen


Hej på er, jag hoppas ni har haft en minst lika bra jul som jag har - fylld med mat, Kalle Anka, julklappar, familj och kärlek. Otroligt hur fort julen var förbi egentligen. Känns som att vi nyss satte upp granen och allt ju. Har iallafall spenderat den här dagen med min kära syster på mellandagsrean i Göteborg. Fick hem några fina plagg som jag kan visa en annan dag!

Nu är jag iallafall hos pojkvännen igen. Och som jag antar att ni insett är bästa julklappen i år (bortsett från kameran) från honom. Björnen ovan köpte han till mig som jag kan sova med när han inte längre befinner sig i Sverige, vilket är om två veckor exakt. Finaste presenten nånsin. Så himla gullig är han!  Skönt att slippa sova helt ensam i 5 månader iaf :') 
Hans mamma har köpt hem mat från Donken så nu ska vi äta, sen blir det film! xx 





Raghda Harahsheh
27 December, 2013 - 20:22 / BLOGG: http://ragdisontheplanet.blogg.se/

vilken gosig stor björn! :D


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: