det gör mig glad


Foto: Emma Grann | Modell: Jag | Utrustning: Nikon D600, AF-S NIKKOR 50mm 1:1,8

Kunde åter igen inte bestämma mig för om bilden var snyggast i svartvitt eller färg. Vad tycker ni? Älskar ju svartvitt. Det kanske ni har märkt senaste inläggen. Blir lätt så den här perioden under året. I vilket fall som helst sitter jag i skolan nu och kämpar för att hålla ögonen öppna ärligt talat. Klev upp 6 imorse för att hinna duscha innan jag tog en promenad i kolmörkret till bussen. Får inte ens ta det lugnt efter skolan utan då blir det Kungsmässan en stund ensam, sen tillsammans med min fina. Sen förhoppningsvis låter han mig sova en stund när vi kommer hem till honom haha. Solen skiner iallafall och får sova med kärleken inatt - det gör mig glad. 






SARA
14 December, 2013 - 12:08 / BLOGG: http://emilinnea.blogg.se

Fina bilder och så fin du e :)

Svar: Tack snälla! :)
Stephanie Nyberg

claudia
20 December, 2013 - 12:08 / BLOGG: http://claudiaizabella.blogg.se

Finaste Steppi!! <333


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: