jag lever, lovar!


Jodå, jag lever efter 3 dagar utan bloggande hehe. Så här bra hade jag det i lördags hemma hos Claudia. Hon bjöd på en jättegod kycklingsallad med Rhode Island dressing sedan blev det cupcakes, chokladdoppade marshmallows och kladdkaka till efterrätt. Så himla gott. När alla var mätta och glada blev det lite sällskapsspel och singstar. Bestämde mig sedan för att åka hem och sova istället med tanke på jobbet dagen efter. Hade supertrevligt iallafall, tackar Claudia och resten av tjejerna för det! Resten av helgen har bestått av jobb. Har slitit ut min kropp helt på bara dom två dagarna. Skoskav, skärsår, ryggont osv. Men jag får en hyfsad lön i januari så ska inte klaga!

Efter jobbet igår åkte jag hem till Andreas, såg på två jättebra filmer, åt gott och somnade som en stock efter midnatt. Idag strosade vi runt på stan lite innan jag mötte upp mamma för ett gympass. Otroligt skönt! Nej nu blev det väldigt långt känner jag, ska fixa lite inför imorgon och äta middag strax. Uppdaterar imorgon, lovar. xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: