lång dag

 
Internet vill inte sammarbeta med mig vilket har fått mig att skriva det här inlägget typ tre gånger utan framgång, så är lite lack hehe. Har iallafall haft en rätt seg men bra dag. Skolan rullade på, gick hem till syster och myste på i några timmar sen var det dax för den där introduktionen på BK. Den tog 3 timmar och mitt huvud klarade knappt av all information jag fick på dom timmarna. Men det känns skönt att komma in i det nu. En del av gänget jag ska jobba med fick jag träffa också, dom verkar goa allihopa är min uppfattning än så länge iaf! Min första "riktiga" jobbdag blir redan på torsdag. Ska bli skitkul!

Jaja, nu är jag tröttare än nånsin så måste sova. Morgondagens planer får ni helt enkelt imorgon - godnatt på er. 
 
 





elin wahlberg
03 December, 2013 - 23:26 / BLOGG: http://elinwahlberg.blogg.se/

fin bild!

Svar: Tack! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: