night before christmas


Fick denna skönheten för ett par timmar sedan i tidig julklapp för att kunna fota och filma under hela julafton. Är så HIMLA nöjd och glad!! Så är nu en Nikon D5100 rikare. Tack mamma och pappa, ni är världsbäst! 

Klockan är över tolv så God Jul får man väl säga då mina vänner! Men för mig är det inte jul förrän man vaknar på morgonen och verkligen inser att det är julafton och en hel dag med roligheter väntar. Åh vad jag längtar! Ska försöka somna strax så det blir morgon snart haha. Får se om jag har tid imorgon att slänga upp ett inlägg, men antar att ingen sitter och läser bloggar på julafton ändå så det gör nog inget om jag inte hinner. Vi hörs när vi hörs helt enkelt kära ni. Ha nu en riktigt god jul med era nära och kära, det är ni värda! xx
 
 





erica björkander
24 December, 2013 - 00:41 / BLOGG: http://bjoorkander.blogg.se/

fina bilder, god jul på dej!

Svar: Tack detsamma! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: