tillbaka

Foto: Emma Grann | Modell: Jag | Utrustning: Nikon D600, AF-S NIKKOR 50mm 1:1,8
 
Wow, här har det stått tomt ett dygn för mycket. Mått så himla dåligt dom senaste två dagarna så har blivit hemma helt enkelt. Fördrivit tiden framför serie efter serie, avslutat 90210 och börjat med Grey's Anatomy, pratat FaceTime med min allt för saknade pojkvän och haft ångest över julklapparna jag måste inhandla den här veckan. Annars är allt som vanligt. Inte missat något i skolan och ingen har knappt märkt att jag varit borta. Haha, hur som helst ska jag nog försöka köpa lite julklappar efter skolan om jag hittar några dvs. Ni får ha en fin dag iallafall så hörs vi. 





Carolina - Stall Assla
18 December, 2013 - 08:46 / BLOGG: http://asslatjejerna.se

Hoppas du mår bättre nu!

Kram

Svar: Tack, det gör jag faktiskt! :)
Stephanie Nyberg

Hoppas du mår bättre :)

Svar: tack jenni, de gör jag! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: