ganska fail.

Har nu blivit tillsagd av flera personer att jag borde blogga. So this is for u people! 


Igår var det skola i 3 timmar, sen tog jag en promenad till gymmet för att träna med Sarisen. Blev ett väldigt kort pass, men körde på så mycket jag orkade iallafall. Riktigt skönt! Sen hade jag och Andreas fått lov att sova i Richards lägenhet en natt eftersom han skulle iväg på nån utbildning/kurs med jobbet. Så efter att vi båda gymmat så möttes vi i lägenheten. Lagade laxpasta och åt, beställde älsklings studentmössa, myste och kollade på film. Sen somnade vi vid 12 efter att ha legat och pratat en del. Mitt hjärta ♥

Idag borde vi inte ens prata om haha. Var nog hyfsat trött imorse. Tror jag råkade trycka bort alarmet istället för att trycka på "snooze", så vi somnade om och vaknade i panik vid 9 tiden.
Andreas; "Du, jag tror vi har försovit oss rätt rejält.." 
Jag; *kollar på klockan* "Vaa är du seriös?"
Andreas; "Jaa shit vi måste skynda oss!!" 
10 minuter senare har vi båda somnat om och vaknar inte upp förrän 12 hahaha. Vi fick en mysig dag i lägenheten iallafall så ska inte klaga. Men imorgon blir det skola som vanligt!

- Har inte mycket mer att säga, så vi hörs imorgon! xx









Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: