GLAD IDAG.



Fredag, älskade fredag. Dessutom är det inte vilken fredag som helst, utan det är en idag-får-vi-sportlov-fredag. Så underbart! Behöver verkligen det här lovet för att vila upp mig och få lite positiv energi. Vilket jag börjar med redan idag. Ska träffa Louise efter skolan för att inhandla en massa gott, sen åker vi hem till henne för en massa fredagsmys! Var allt för längesen jag och hon hittade på något tillsammans så vi tyckte det var dax nu. And I'm so excited! Hoppas ni får en grym fredag ni också! Ska även hålla tummarna för att min fina pojkvän är frisk tills imorgon så jag får träffa honom, behöver det nu känner jag.

Men hur som helst, här har ni 3 låtar som alltid får mig på bra humör från min nya lista på spotify, "for every minute of anger, you lost 60 seconds of happiness". Ska så ofta jag kan lägga till låtar där som får mig att må bra och vara positiv. Puss på er!
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: