lovely



Så himla härligt med fredag, äääntligen! Den här veckan har gått så eländigt långsamt, men nu äntligen är fredagen här. Igår följde Cornelia med mig hem efter skolan. Var väldigt längesen vi umgicks så det var dax nu! Vi åt massa gott, sov litegrann hehe, såg på film, pratade och hade det allmänt mysigt. Tack för igår Corris! Sen sov hon hos mig också så fick sällskap på bussen imorse, wiho.

Nu sitter jag på Digitaltskapande med Filip. Vi är egentligen 4 st i våran grupp men det är bara vi här idag, så vi blir inte klara med våran stop-motionfilm idag heller. Typiskt. Hur som helst, efter skolan ska jag träffa pojkvännen och pussa på han litegranna sen får vi se vad som händer. Hörs senare, ha en fin dag!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: