NEW IN.



Jodå, självklart fyndade jag idag! Hade räknat med att bli några hundralappar fattigare, sen säger mamma att hon hade räknat med att betala det jag ville ha idag. Världens bästa mamma! Men ruinerade henne inte helt ändå, köpte bara två plagg. En blus från H&M för 149kr och den stickade tröjan ovan från BikBok för 299kr. Älskar båda plaggen! Tröjan ovan är exakt en sådan tröja jag varit ute efter länge. Otroligt mysig, lite over-size och varm. Perfekt en kylig sommarkväll då man är ute och ränner på nätterna!

För övrigt så orkade jag inte ta bild på blusen idag så bilder på den får ni imorgon. Köpte även en hårinpackning som jag varit ute efter länge. Hoppas verkligen den gör susen på mitt torra hår. Mer än så har jag inte att säga. Tackar mamma för en mysig dag på stan iaf! Ska lägga mig och titta på Vänner nu och invänta morgondagen. Har planer för hela dagen hihi, mer om det imorgon. - puss






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: