promenad i februari-kylan.



Fick bli en promenad hem idag från bussen (cirka 20 min), de var skönt för en gångs skull. Nu är jag kall, mitt rum är stökigt och jag är trött. För att lösa dom problemen ska jag göra mig en kopp te, städa ihop lite och lägga mig och titta på Vänner. 

Gårdagen å andra sidan var supermysig. Vi såg på två filmer under kvällen, myste, gick till macken och handlade lite onyttigheter sen somnade älskling redan vid 11 så fick underhålla mig själv med en film på 3:an tills även jag somnade. Idag gjorde vi inte speciellt mycket alls innan jag åkte hem. Vi gav oss själva en sovmorgon, kollade på TV och höll om varandra tills det var dax för mig att gå till bussen. Bäst är du. 

Nu; Koka te-vatten.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: