stay strong


Måndagmorgon.
Lovet som jag såg så mycket fram emot tog slut snabbare än väntat, och jag kände mig inte alls redo för skola imorse. Trodde jag skulle hinna med en massa på lovet, men det gjorde jag verkligen inte. Men det är skönt med sådana lov också som jag sagt innan. Lov då man bara tar det lugnt och umgås med människor som får en att må bra. Får försöka vara positiv nu dom månaderna som är kvar i skolan.

Nu sitter jag i skolan på första lektionen - svenska. Vi är inne på arbetsförmedlingens hemsida och tittar på lediga jobb, nu ska vi skriva CV och ett personligt brev. Känns lite halvsegt då jag redan har ett CV, menmen. Blev iallafall sjukt taggad på att söka ännu mera jobb så min ekonomi kan förbättras en del! Får se hur det går. Efter skolan ska jag gymma rejält, sen åka hem och njuta av att det är sovmorgon imorgon. Hörs sen, xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: