such great heights.



Storasyster var på Hemköp idag och ringde mig då hon såg att det fanns massa ramar för bara 10 kr styck. Så hon köpte 10 ramar som kommer göra sig riktigt snyggt på min vägg! Har suttit och klippt och fyllt i några små ramar redan. Imorgon ska jag inhandla mer ramar + svart sprayfärg. Ska bli skönt att fylla min extremt tomma vägg tillslut!

Insåg förresten idag att om mindre än en vecka åker min finafina storasyster på praktik. I Karibien. I fyra veckor. Inte insett förrän nu hur lång tid det faktiskt är. Då hon var borta på semester sist i bara 2 veckor i Karibien kändes det som en evighet. Hur ska det då gå med hela fyra veckor? En MÅNAD? Hon är så himla modig och stark som klarar av att lämna familjen och pojkvännen i en månad, för att praktisera på en ö på andra sidan Atlanten. Kommer sakna dig så himla mycket syster, och som den lillasystern jag är så kommer jag oroa mig varenda dag.
Du är världens bästa och jag ser upp till dig så himla mycket. Jag hoppas du vet det. I love you.





ebba
11 Februari, 2013 - 22:19 / BLOGG: http://www.nattstad.se/ebbapettersson

Jättefin blogg :D

Att höra det från dig värmer verkligen! Tack för att du finns där syster, jag älskar dig så otroligt mycket! Världens finaste lillasyster, är så glad för att jag har just dig! Im gonna miss you sweetie<3


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: