tell the world i'm here.

Paketöppning, lyxmiddag, tjejsnack, gudomlig efterrätt, melodifestivalen (ulrik och robin ägde allt), snacks, mer tjejsnack och massa mys. Det bjöd gårdagen på. Extremt bra från början till slut. Ni är kungliga tjejer. 

Vid 2 idag tog jag bussen från Fjärås till Åsa och var hos älskling en stund. Sedan fick vi skjuts hem till mig där vi spenderade hela kvällen. Spelade kort, åt middag, spelade mer kort, myste och åt efterrätt. - Bästa ♥ - Nu ska jag faktiskt försöka somna till Vänner för att vara hyffsad utvilad i skolan imorgon. Inte ett dugg taggad. Fy vad den här helgen gick fort! Menmen, bjuder på lite bilder från gårdagen med mina favvisar. Nattinatti.







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: